سوالات متداول

سوالات متداول کاربران و پاسخهای ما  

هزینه ارسال برای سفارشات از فروشگاه آنلاین چقدر است؟
  • هزینه ارسال سفارشات منوط به حجم و وزن محصولات ارسالی شما و همچنین زمان و شرکت متصدی حمل ونقل (الو پیک و اسنپ باکس برای شهر تهران) (و تیپاکس , چاپار و شرکت پست برای شهرستانها) متفاوت هست.
  • قبل از درخواست ارسال برای تسریع و اطلاع از کمترین هزینه با پشتیبانی تماس بگیرید.
سفارشات بعد از چه مدت تحویل داده خواهد شد؟
  • سفارشات شما برای شهر تهران قبل از ساعت ۱۹ نهایتا تا نیم ساعت بعد از تکمیل سفارش ارسال میگردد.
  • سفارشات شهرستانها چنانچه قبل از ساعت ۱۴ پرداخت و تکمیل شده باشند در همان روز بسته بندی و تحویل شرکت متصدی حمل و نقل (تیپاکس, چاپار یا شرکت پست) میگردد.
چرا اس ام اس خرید محصول یا سفارشات برای من ارسال نمیشود؟
  • چنانچه دریافت پیامکهای تبلیغاتی خطوط تلفن همراه خود را مسدود کرده باشید , ممکن است پیامکها برایتان ارسال نگردد.
  •  
چرا قیمت بعضی از اجناس از قیمت سایتهای دیگر بالاتر است؟
  • بستگی به کیفیت محصولات (اورجینال یا اصل بازاری یا ...) قیمتهای محصولات نیز متفاوت هست.
  • بعضی از محصولات روکاری که دست دوم محسوب میشوند, برحسب کیفیت ظاهری قیمت گذاری میشوند.
  • بخاطر تغییر قیمت ارز که مبنای خرید و قیمت گذاری پایه قطعات محسوب میشود , نرخ محصولات نیز تغییر میابد و ممکن است با کاهش قیمت ارز یا بر حسب دوره مصرفی یک قطعه یا محصول قیمت آن کاهش داشته باشد و ما برحسب فراموشی و مشغله زیاد یا ... نتوانسه باشیم قیمتها را تنظیم کنیم , که در این زمان با یادآوری شما و تماس با قسمت فروش و پشتیبانی ما را در تنظیم قیمت یاری مینمایید که موجب امتنان ما میباشد.
آیا با خریدهای متعدد در دفعات بعد خریدها شامل تخفیف خواهند شد؟
  • خریدهای متعدد شما از سایت امتیازات شما را در سایت بالا برده و بر حسب این امتیازات مشتریان دسته بندی میشوند.
  • چنانچه تخفیفی برای مشتریان خاص یا  برای  و دوره زمانی خاصی (مثلا تخفیف در خرید برای اعیاد و ایام خاص) اعمال گردد , از طریق ایمیل یا پیامک برای ایشان اطلاع رسانی میشود.
در ایام تعیلات امکان خرید از سایت هست؟
  • در کلیه ایام و ساعات شبانه روز امکان خرید , درخواست سفارش و تکمیل پرداخت میسر هست. ولی پردازش و تکمیل سفارش و ارسال برای شما , از اولین روز کاری بعد از ارسال درخواست شما انجام میگیرد.
چگونه میتوانم یک کالا را مرجوع کنم؟
  • در صورتی که محصول و قطعه خریداری شده شما شامل قوانین گارانتی یا مرجوعی باشد ( ضمانت و گارانتی این محصولات در زیر همان محصول قید میشود) بدون هیچ مشکلی میتوانید آنرا برای ما ارسال نمایید.
    برای اطلاعات بیشتر "صفحه قوانین و شرایط مرجوعی" را مطالعه بفرمایید.

لیست علاقه مندیها که با علامت قلب مشخص شده چیست و به چه دردی میخوره؟
  • با علامت گذاری کالای مورد نظر خود بعنوان علاقه مندیها , برای مراجعات بعدی خود میتوانید راحت تر محصول خود را مشاهده و بررسی نمایید.
  •  
در صورت دریافت کالای آسیب دیده یا اشتباه چه کاری باید انجام دهم؟
  • اگر هنگام دریافت مرسوله خود توسط متصدی حمل ونقل , بسته بندی محصول شما دچار آسیب دیدگی بود , از دریافت مرسوله خودداری کرده و با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

  • چنانچه پس از دریافت مرسوله و باز کردن بسته بندی متوجه آسیب فیزیکی به محصول شدید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • اگر کالایی بصورت اشتباه و مغایر با سفارش شما برایتان ارسال گردد, هزینه ارسال و برگشت مرسوله بر عهده ما میباشد. ولی چنانچه بخواهید آنرا با محصول دیگری که در سفارش شما نیست جایگزین کنید , هزینه برگشت و ارسال مجدد بر عهده شما میباشد.
  •  
بنده همکار هستم , آیا میتوانم محصولاتم را در سایت شما تبلیغ کنم و بفروشم؟
  • بله . امکان همکاری فروش با پنل اختصاصی را دارید. با مدیریت سایت از ریق تلفن پشتیبانی در تماس باشید
آیا می توانم سفارش خود را تغییر دهم یا لغو کنم؟
  • تا قبل از ارسال مرسوله شما , امکان تغییر سفارش هست.
  • بستگی به نوع محصول امکان لغو سفارش برای همه محصولات میسر نیست.
چگونه میتوانم سفارش ارسالی خود را رهگیری کنم؟
  • پس از ثبت و تکمیل سفارشات شما . برحسب انتخاب ارسال و حمل و نقل محصولتان شماره پیک موتوری (الو پیک یا اسنپ باکس) توسط ما با پیامک به شما اطلاع داده میشود.
  • چنانچه درخواست تیپاکس یا چاپار یا پست داده باشید , شرکت حمل و نقل مورد نظر پس از ثبت آدرس و مشخصات شما بعنوان گیرنده , یک کد رهگیری برایتان بصورت پیامک ارسال میکند.
  • با تماس با بخش پشتیبانی میتوانید کد رهگیری مرسوله خود را درخواست نمایید.  
آیا همان محصولی را که در تصویر میبینم دریافت خواهم کرد؟
  • بله دقیقا همان محصول را به شما تحویل خواهیم داد.
  • محصولات بر حسب نام ( نام محصول یا قطعه ) + برند ( شرکت سازنده ) + مدل ( مدل گوشی یا وسیله ای که قطعه مورد نظر شما در آن بکار رفته ) + کیفیت ( نو یا کارکرده بون محصول و اینکه قطعه مورد نظر شما کپی یا اورجینال بوده و در صورت کار کرده بودن درجه ۱ یا ۲ یا ۳ میباشد) + رنگ ( در بعضی از قطعات و محصولات تفاوت رنگ با تغییر قیمت میباشد) + سایز ( در بعضی محصولات سایز ها تفکیک و درج شده اند که توسط شما هنگام خرید مشخص میگردند) دسته بندی میشوند و برحسب تعداد سفارش شما فاکتور شده و قیمت گذاری میگردند و مطابق فاکتور برایتان ارسال میگردد.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من