قوانین سایت

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “روکاری” و سفارش کالا از این سایت  به معنی توافق کامل شما با شرایط و قوانین سایت که در زیر آمده است , میباشد :

ممطابق قانون تجارت الکترونیک وبه منظور شفاف سازی اطلاعات و برداشت مشترک از واژه‌های به کار رفته در توافقات ذیل الذکر، تعاریف کلمات مندرج در متن قوانین به شرح زیر تعریف می شوند.

۱-۱-  فروشگاه :  فروشگاه اینترنتی روکاری به عنوان فروشنده

۲-۱- سایت : وب سایت فروشگاه اینترنتی روکاری به آدرس www.rokari.ir

۳-۱- محتوای سایت : کلیه اطلاعات و مندرجات سایت که شامل ; قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ و سایر صفحات سایت میباشد.

۴-۱- کاربر میهمان : هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت روکاری شده باشد، کاربر میهمان تلقی می شود.

۵-۱- کاربر عضو : هر شخص حقیقی که بنا بر مشخصات هویتی قابل استناد که در صفحه ثبت نام  آنرا ثبت میکند و به عضویت سایت درمی آید، به عنوان کاربر عضو تلقی میگردد.(عضویت اشخاص حقوقی صرفا از طریق عضویت نماینده حقیقی مجاز شخصیت حقوقی امکان پذیر خواهد بود و اشخاص صرفا کاربر حقوقی تلقی نمیگردند.)

۶-۱- مشتری : کاربر عضو شده در سایت میباشد که عملیات خرید از سایت را حداقل برای یک بار انجام داده است.

۷-۱- سفارش : کالا یا کالاهایی که کاربر عضو یا مشتری آنها را انتخاب و با تکمیل فرآیند سفارش گذاری از فروشگاه سایت و انتقال آنها به سبد خرید ، قصد خرید آنها را اعلام می نماید.

۸-۱- استعلام : ارسال درخواست از طرف مشتری برای بررسی لحظه ای و دقیق موجود بودن و تغییر قیمت احتمالی کالا یا کالاهای سفارش داده شده.

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “روکاری” از منابع زیر تامین می‌شود:

۱- اطلاعاتی که توسط نمایندگی های کالاها و قطعات ارائه می‌شوند.

۲- اطلاعاتی که از سایت‌های معتبر خارجی ترجمه می‌شوند.

۳- اطلاعاتی که بنا بر تجربیات ما در صفحات سایت و کالا و قطعات درج میشوند.

از این رو فروشگاه اینترنتی “روکاری” هیچ مسوولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.

 

  • فروشگاه اینترنتی “روکاری” هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص و محدودیت های اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) را نمی پذیرد.
  • فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.
  • کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه ومالک آن بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
  • در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، مباحث سیاسی ، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیر اینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان می باشد.
  • فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می باشد.
  • سفارش های ارسالی شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا عدم دسترسی و یافتن پیک موتوری، حوداث غیر مترقبه یا … در یک بازه زمانی ۲ تا ۳ ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیر اینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.
  • سفارش هایی که از طریق پست یا باربری یا تیپاکس و … ارسال میگردند، نهایتا ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش تحویل پست یا باربری خواهند شد.
  • مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، کالا و بسته بندی کالا را بررسی کرده و مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت یا خرابی ظاهری کالا و یا بسته بندی آن از تحویل گرفتن آن خودداری نمایند.
  • در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری یا تیپاکس یا پیک موتوری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت یا شخص متصدی حمل و نقل و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد باتوجه به اینکه مطابق مواد ۳۸۶ و ۳۸۷ قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل میبایست طی تماس فوری با پشتیبانی سایت ، اشکال اعلام شود و با هماهنگی فروشگاه صورتجلسه خسارت با شرکت متصدی حمل بار انجام شود . بدیهی است بعد از انجام امور مربوطه ، کالای مربوطه مسترد شده و در صورت موجود بودن کالای سفارش شده ، محصول سفارشی مجدد ارسال میشود. ما همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کنیم تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریانمان در سراسر کشور برسد.
  • مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها میباشد.
  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اعلام موجودی می‌‏شوند. لازم به ذکر است ثبت سفارش در “سایت روکاری” در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر می باشد.
  • لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، ممکن است  در موجودی کالا یا قیمت تغییراتی صورت بگیرد ، که قطعا روی کالاهای افزوده شده به سبد خرید مشتری نیز اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ ویژه درباره کالاهای که در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارشات مشتری تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربر کد رهگیری نهایی تکمیل سفارش خود را از طریق ایمیل دریافت کند و بدیهی است که سایت روکاری هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است یا پروسه سفارش تکمیل نشده و پرداختی صورت نگرفته ، ندارد.

 

Terms logo 2 image
Term key image
و مقررات - قوانین سایت
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من