سوالات متداول شما

آیا محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنم، را دریافت خواهم کرد؟

بله دقیقا همان محصول را به شما تحویل خواهیم داد.
محصولات بر حسب نام ( نام محصول یا قطعه ) + برند ( شرکت سازنده ) + مدل ( مدل گوشی یا وسیله ای که قطعه مورد نظر شما در آن بکار رفته ) + کیفیت ( نو یا کارکرده بودن محصول و اینکه قطعه مورد نظر شما کپی یا اورجینال بوده و در صورت کار کرده بودن درجه ۱ یا ۲ یا ۳ میباشد) + رنگ ( در بعضی از قطعات و محصولات تفاوت رنگ با تغییر قیمت میباشد) + سایز ( در بعضی محصولات سایز ها تفکیک و درج شده اند که توسط شما هنگام خرید مشخص میگردند) دسته بندی میشوند و برحسب تعداد سفارش شما فاکتور شده و قیمت گذاری میگردند و مطابق فاکتور برایتان ارسال میگردد.

کجا می توانم رسید فروش خود را مشاهده کنم؟

کلیه پرداختها و فاکتورهایتان را میتوانید
از منوی : پیشخوان  >  سفارشات   مشاهده کنید .
کلیه سفارشات شما بر حسب شماره فاکتور , تاریخ و وضعیت دسته بندی شده که با کلیک بر روی آیکون نمایش , جزییات و تصویر کامل فاکتور خود را میتوانید مشاهده کرده و پرینت بگیرید. 

چگونه می توانم یک کالا را برگردانم؟

در صورتی که محصول و قطعه خریداری شده شما شامل قوانین گارانتی یا مرجوعی باشد ( ضمانت و گارانتی این محصولات در زیر همان محصول قید میشود) بدون هیچ مشکلی میتوانید آنرا برای ما ارسال نمایید.
برای اطلاعات بیشتر "صفحه قوانین و شرایط مرجوعی " را مطالعه بفرمایید.

آیا اقلامی را که به عنوان "در انبار موجود نیست" مشخص شده اند، می‌توانید دوباره موجود کنید؟

بله حتما . به محض موجود شدن اجناس بر حسب تعداد موجود , در صفحه محصولات جدید نمایش داده میشوند .
همچنین با عضویت در خبرنامه میتوانید از محصولات جدید و  محصولاتی که در انبار موجود میشوند از طریق ایمیل مطلع گردید.

روشهای پرداخت و تسویه حساب در سایت چگونه است؟

در صفحه " تسویه حساب " شما , دو گزینه وجود دارد :
۱- انتقال مستقیم بانکی ( بصورت کارت به کارت )
۲- پرداخت امن زرین پال ( درگاه پرداخت آنلاین شرکت زرین پال )

جهت تماس تلفنی با بخش پشتیبانی، لطفا شماره ۹۱۳۰۵۸۵۶-۰۲۱ را شماره گیری فرمایید

چنانچه هر سوال یا درخواستی دارید با ما در ارتباط باشید؛

    سبد خرید
    ورود

    هنوز حساب کاربری ندارید؟

    فروشگاه
    وبلاگ
    0 محصول سبد خرید
    حساب کاربری من