دوربین جلو (دوربین سلفی) سامسونگ A107 / A10s

۱۲۵.۰۰۰ تومان

Selfi Camera Samsung Galaxy A107 / A10s

برند

برای دانستن بیشتر درباره سامسونگ ، روی متن کلیک کنید تا در وبلاگ ما درباره تاریخچه کامل سامسونگ بیشتر بدانید.
کیفیت

,

0 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!
شناسه محصول: PID-1488 دسته: ,
توضیحات

دوربین جلو (سلفی) گوشی سامسونگ Galaxy A10s (مدل SM-A107) دارای مشخصات زیر است:

  • رزولوشن: 8 مگاپیکسل
  • دیافراگم: f/2.0
  • فیلمبرداری: قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 1080p@30fps.

معایب گزارش‌شده از دوربین سلفی سامسونگ A107 / A10s:

  • نبود حالت شب: این دوربین فاقد قابلیت عکاسی در حالت شب است، که ممکن است کیفیت تصاویر در نور کم را کاهش دهد.
  • کیفیت متوسط: برخی کاربران کیفیت تصاویر ثبت‌شده توسط این دوربین را متوسط ارزیابی کرده‌اند، به‌ویژه در مقایسه با گوشی‌های رده‌بالا.

لنز دوربین جلوی سامسونگ A107 ساخت خود شرکت سامسونگ میباشد.

این دوربین برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی طراحی شده است ، این دوربین از نظر کیفیت، برای یک گوشی اقتصادی ارزان قیمت عملکرد مناسبی دارد، اما در شرایط نوری ضعیف ممکن است کیفیت تصاویر کاهش یابد.

بهتر است برای گرفتن عکس‌های سلفی بهتر با دوربین جلو گوشی سامسونگ A107 / A10s ، از قسمت تنظیمات دوربین تنظیم روشنایی (exposure) و حالت زیباسازی (beauty mode) را بر اساس نیاز خود تغییر دهید، ولی زیاده‌روی نکنید تا تصویر طبیعی باشد.

نظرات (0)
0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دوربین جلو (دوربین سلفی) سامسونگ A107 / A10s”

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Shipping & Delivery

ارسال مرسوله توسط پیک موتوری (ویژه شهر تهران) 

سفارش های ارسالی توسط پیک موتوری مخصوص شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا عدم دسترسی و یافتن پیک موتوری، حوداث غیر مترقبه یا … در یک بازه زمانی ۲ تا ۳ ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیر اینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.

ارسال مرسوله با پست و تیپاکس و باربری و ...

  • سفارش هایی که از طریق پست یا باربری یا تیپاکس و …که بنا به انتخاب مشتریان محترم ارسال میگردند، نهایتا تا ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش تحویل پست یا باربری خواهند شد.
  • مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، کالا و بسته بندی کالا را بررسی کرده و مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت یا خرابی ظاهری کالا و یا بسته بندی آن از تحویل گرفتن آن خودداری نمایند.
  • در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری یا تیپاکس یا پیک موتوری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت یا شخص متصدی حمل و نقل و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد باتوجه به اینکه مطابق مواد ۳۸۶ و ۳۸۷ قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل میبایست طی تماس فوری با پشتیبانی سایت ، اشکال اعلام شود و با هماهنگی فروشگاه صورتجلسه خسارت با شرکت متصدی حمل بار انجام شود . بدیهی است بعد از انجام امور مربوطه ، کالای مربوطه مسترد شده و در صورت موجود بودن کالای سفارش شده ، محصول سفارشی مجدد ارسال میشود. ما همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کنیم تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریانمان در سراسر کشور برسد.
  • مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها میباشد.